Sotaisat pikkumiehet valloittavat Pyhäniemen vanhan kansakoulun
7-9.10.2011.
Pelit pelataan (enimmäkseen) lauantaina, perjantaina aloitellaan jos porukkaa on tarpeeksi paikalla ja juonitaan tehtäviä, jotka ei vallan mahottomasti vaikuta lauantain peleihin.
https://www.facebook.com/event.php?eid=158598087557272
Pistemäärä 1850
Taloudessa on kaikenlaisia elukoita aiheuttamassa allergiaa. Be prepared.
Tapahtumassa joutuu myös saunomaan ja uimaan, noes!
Järjestää Miikka "PahaSusi" Ristkari
Näihin voi tulla vielä muutosta pelitestauksen jälkeen.
Perusidea kierroksissa pysyy.
Tehtävät voi voittaa aina massacrella jolloin ensimmäisestä tehtävästä
pisteet 10, muista 20.
Round one
Emergency landing. Joukkojen maihinlasku ei suju aivan kuten divisioonan
komentaja on sen alunperin suunnitellut...
Deployment zones: pelipöydän lyhyiltä sivuilta 6-24" keskustaan päin, peli
pelataan siis pöydällä poikittain normaaliin pelisuuntaan.
Objectives: 3 objektiivia, yksi pelipöydän keskellä, yksi molempien
deployment zonejen keskellä, 21 tuumaa lyhyestä sivusta.
Pisteytys turnauspisteissä objectiivien hallinnan mukaan.
3 erotus 10-0,
2 erotus 8-2
1 erotus 6-4
0 erotus 5-5.
Reservisäännöt:
Reserviin ei voi jättää yksikköä, jolla ei ole joko Deepstrike- tai
Outflank-sääntöä. Näiden yksiköiden pitää tulla peliin kyseisellä säännöllä.
Round two
Gaining foothold.Tunnustelijat on lähetetty liikkeelle kun joukot ovat
saaneet ensimmäisen maihinlaskualueen turvattua. Hallittujen alueiden kokoa
on kasvatettava.
Deployment dawn of war
Objectives: pöytäneljännekset, scoring units ovat 2 pisteen arvoisia, kaikki
muut (pl swarmit) ovat 1 pisteen arvoisia neljänneksen hallintaa
tavoitellessa. Tasapisteissä kumpikaan ei saa pistettä alueelta. Keskellä
pelilautaa on halkaisijaltaan 12" kokoinen pyöreä alue, joka vastaa alueena
pöytäneljänneksiä. Jos unit sijaitsee tasaisesti kahdella eri alueella,
pelaajan on oman vuoronsa lopussa ilmoitettava mitä aluetta hallitsee.
Turnauspisteet objektiivien hallinnan mukaan:
4 ero: 20-0,
3 ero 17-3,
2 ero 15-5,
yhden ero 13-7,
ei eroa 10-10.
Round three
Into to the enemy territory. Kohdattu vihollinen on tuhottava ja vihollisen
tukikohta vallattava. Toimikaa.
Deployment spearhead
Objectives Annihilation. Lisäksi molempien deployment zonen keskipisteessä
on joukkojen tukikohta, jonka contestoimalla saa 2 kill pointtia.
Turnauspisteet kill pointtien erotuksen mukaan:
6 tai enemmän kill pointin ero 20-0,
5 kill pointin ero 18-2,
4 kill pointin ero 16-4,
3 kill pointin ero 14-6,
2 kill pointin ero 12-8,
1 tai 0 kill pointin ero 10-10
Round four
Victory. Täydellinen voitto muodostuu vihollisen nujertamisesta useilla
osa-alueilla yhtäaikaisesti.
Deployment Pitched battle
Objectives voitto victory pointeissa 2 pistettä, voitto kill pointeissa 1
piste, oma unit vihollisen deployment zonella pelin lopussa 1 piste.
Turnauspisteet: tehtäväpisteiden
erotus 4 on 20-0,
erotus 3 on 17-3,
erotus 2 on 15-5,
erotus 1 on 13-7,
erotus 0 on 10-10.
Mikäli viimeisen kierroksen jälkeen kahdella tai useammalla pelaajalla on
yhtenäiset turnauspisteet, ratkaistaan voittaja viimeisen kierroksen
jäljellä olevien victory pointtien
perusteella - kenraali jonka armeijasta on eniten hengissä, voittaa sodan.