Hollola, Pyhäniemi

Sotaisat pikkumiehet valloittavat Pyhäniemen vanhan kansakoulun

7-9.10.2011.

Tulokset

Valokuvia

Pelit pelataan (enimmäkseen) lauantaina, perjantaina aloitellaan jos porukkaa on tarpeeksi paikalla ja juonitaan tehtäviä, jotka ei vallan mahottomasti vaikuta lauantain peleihin.

https://www.facebook.com/event.php?eid=158598087557272

Pistemäärä 1850

Taloudessa on kaikenlaisia elukoita aiheuttamassa allergiaa. Be prepared.

Tapahtumassa joutuu myös saunomaan ja uimaan, noes!

Järjestää Miikka "PahaSusi" Ristkari

Näihin voi tulla vielä muutosta pelitestauksen jälkeen. Perusidea kierroksissa pysyy.

Tehtävät voi voittaa aina massacrella jolloin ensimmäisestä tehtävästä pisteet 10, muista 20.

Round one
Emergency landing. Joukkojen maihinlasku ei suju aivan kuten divisioonan komentaja on sen alunperin suunnitellut...

Deployment zones: pelipöydän lyhyiltä sivuilta 6-24" keskustaan päin, peli pelataan siis pöydällä poikittain normaaliin pelisuuntaan.
Objectives: 3 objektiivia, yksi pelipöydän keskellä, yksi molempien deployment zonejen keskellä, 21 tuumaa lyhyestä sivusta.
Pisteytys turnauspisteissä objectiivien hallinnan mukaan.
3 erotus 10-0,
2 erotus 8-2
1 erotus 6-4
0 erotus 5-5.

Reservisäännöt:
Reserviin ei voi jättää yksikköä, jolla ei ole joko Deepstrike- tai Outflank-sääntöä. Näiden yksiköiden pitää tulla peliin kyseisellä säännöllä.


Round two
Gaining foothold.Tunnustelijat on lähetetty liikkeelle kun joukot ovat saaneet ensimmäisen maihinlaskualueen turvattua. Hallittujen alueiden kokoa on kasvatettava.
Deployment dawn of war
Objectives: pöytäneljännekset, scoring units ovat 2 pisteen arvoisia, kaikki muut (pl swarmit) ovat 1 pisteen arvoisia neljänneksen hallintaa tavoitellessa. Tasapisteissä kumpikaan ei saa pistettä alueelta. Keskellä pelilautaa on halkaisijaltaan 12" kokoinen pyöreä alue, joka vastaa alueena pöytäneljänneksiä. Jos unit sijaitsee tasaisesti kahdella eri alueella, pelaajan on oman vuoronsa lopussa ilmoitettava mitä aluetta hallitsee.
Turnauspisteet objektiivien hallinnan mukaan:
4 ero: 20-0,
3 ero 17-3,
2 ero 15-5,
yhden ero 13-7,
ei eroa 10-10.

Round three
Into to the enemy territory. Kohdattu vihollinen on tuhottava ja vihollisen tukikohta vallattava. Toimikaa.
Deployment spearhead
Objectives Annihilation. Lisäksi molempien deployment zonen keskipisteessä on joukkojen tukikohta, jonka contestoimalla saa 2 kill pointtia.
Turnauspisteet kill pointtien erotuksen mukaan:
6 tai enemmän kill pointin ero 20-0,
5 kill pointin ero 18-2,
4 kill pointin ero 16-4,
3 kill pointin ero 14-6,
2 kill pointin ero 12-8,
1 tai 0 kill pointin ero 10-10

Round four
Victory. Täydellinen voitto muodostuu vihollisen nujertamisesta useilla osa-alueilla yhtäaikaisesti.
Deployment Pitched battle
Objectives voitto victory pointeissa 2 pistettä, voitto kill pointeissa 1 piste, oma unit vihollisen deployment zonella pelin lopussa 1 piste.
Turnauspisteet: tehtäväpisteiden
erotus 4 on 20-0,
erotus 3 on 17-3,
erotus 2 on 15-5,
erotus 1 on 13-7,
erotus 0 on 10-10.

Mikäli viimeisen kierroksen jälkeen kahdella tai useammalla pelaajalla on yhtenäiset turnauspisteet, ratkaistaan voittaja viimeisen kierroksen jäljellä olevien victory pointtien
perusteella - kenraali jonka armeijasta on eniten hengissä, voittaa sodan.